
Számodra is van
kreatív
ötletünk
Atlas Six - Pan Macmillan
PAN MACMILLAN, ANGLIA
Olivie Blake nagysikerű TikTok fantasy regényéhez, a The Atlas Six-hez az Egyesült Királyság legnagyobb könyvkiadójával, a Pan Macmillan-nel készítettünk egy interaktív Instagram filtert, ami a könyv borítóján alapszik.
A felhasználó játékos módon tudhatta meg, a könyv hat főszereplője közül melyik lenne.
CONVERSE, MAGYARORSZÁG
Budapest is csatlakozott azon városok közé, amelyek a Converse City Forests kampányával színesebbé teszik a világot. A kampány során a márka olyan különleges, kreatív és jelentőségteljes tematikájú tűzfalfestmények megvalósításához járult hozzá, melyek mindegyikének saját története van.
A mi feladatunk a NeoPaint csapat által készített budapesti mural életre keltése volt egy Instagramon elérhető AR Filter segítségével. Amint a felhasználó a telefon kameráját a festményre irányította, a kép animáció formájában elevenedett meg.
City Forests - Converse
Összeköt a Szurkolás - Telenor
TELENOR, MAGYARORSZÁG
Rajongói üzenetekkel teli rekord hosszúságú szurkolói sál készült a Telenor támogatásával, amit szerettek volna kiterjesztett valóságban, Instagram filterként is megmutatni a szurkolóknak. Ennek megvalósításával az Artificial Group bízott meg minket.
A sál augmented reality verziója 50 üzenetet tartalmazott, amit a felhasználó könnyedén végigpörgethetett, amint lerakta a sálat egy tetszőleges felületre.
LG, MAGYARORSZÁG
Az Artificial Group megbízásából készült LG Bajnokkártya filter a 2020-as labdarúgó Európa-Bajnokság ideje alatt futott.
Az effekt a felvétel gomb megnyomásával indul el, random kipörgeti, hogy a felhasználó milyen pozícióban, illetve milyen tulajdonságokkal játszana a pályán.
A sportkártya színes tűzijátékkal ünnepli a játékost a felvétel végén.
LG Bajnokkártya - LG
Titusz - Szamlazz.hu
SZAMLAZZ.HU, MAGYARORSZÁG
A Számlázz.hu egy web-alapú, azaz a böngészőn keresztül használható számlázóprogram.
A cég fennállásának 15. születésnapját olyan reklámokkal kommunikálták, amikben Kiss Ádám humorista három különböző vicces karaktert alkotott meg.
A Sunny Studio felkérésére mi ezt a három figurát hoztuk létre három különböző filteren belül. A felhasználó nem csak megtestesíthette őket, de “Titusz” esetében kvízjátékot, “Magic Irén”-t kipróbálva randimizálót, “Joli néni”-vel pedig ügyességi játékot is játszhattak értékes nyereményekért.
EDINAS PAPER, MAGYARORSZÁG
Az Edinas Paper az Europapierrel együtt jött elő egy olyan lézervágott kocka ötletével, ami a Pergraphica (Mondi Group) új színeire hívja fel a figyelmet.
Az offline élményt segítettünk összekötni az Adobe Stock-kal való kollaborációjuk kampányával egy kiterjesztett valóság élmény formájában, amiben megelevenednek a kampány képei és üzenetei.
A felhasználó interakcióba tud lépni a digitális kockával is, a telefon képernyőjén tudja körbeforgatni azt.
Pergraphica - Edina’s Paper
Don’ Leave It - Admiral
ADMIRAL INSURANCE, ANGLIA
A költözés nem egy túl egyszerű folyamat. A BrandContent-tel együtt készítettünk egy olyan AR élményt az Admiral Insurance számára, ahol a felhasználók pontokat érnek el azzal, ha elkapják azokat a leeső tárgyakat, amiket általában az ember elfelejt magával vinni költözéskor.
A játék Facebookon és Instagramon is elérhető volt.
PLANT BASED NEWS, ANGLIA
A Plant Based News az egyik legnagyobb angol/amerikai vegán híroldal. World Plant Milk Day 2020 kampányukban a növényi tejek fogyasztására ösztönöznek, amihez egy sorsolós játék fejlesztésével bíztak meg minket.
A játék során kiderül, hogy 35-féle vegán tej közül melyik lenne a felhasználó.
Közel egy hónap alatt ezeket a számokat hozta az AR Filter kampány:
Engagment (ragaszkodás): 325,000
Fotó/videó készítés: 55.000
Sztoriban megosztás: 7.500
What Plant Milk R U? - Plant Based News
Heart-Kiss Selfies - Tesco
Kiosk AR - Tesco
TESCO GLOBAL, MAGYARORSZÁG
A Morpho Communications keresett meg minket, hogy segítsünk egy interaktív AR installáció elkészítésében a Tesco Magyarország számára 2020-as HVG Állásbörzére.
A Tesco egyik célja az volt, hogy az élelmiszerpazarlásra hívja fel a figyelmet, megmentve a kidobástól a tökéletlen gyümölcsöket és zöldségeket. Ezért egy olyan játékot készítettünk, melyben ezeket az árucikkeket kell megmenteni pontokért cserébe. A közös játék is fontos szerepet kellett, hogy kapjon, ezért csak két ember részvételével indul el a játék. Mindkét játékosnak egyszerre kell mozgatni a fejét, hogy megmentse a zuhanó termékeket.
Technikai kihívásként az AR Filter LED TV-n való futtatását kellett megoldanunk, így egy saját kiosk megoldást raktunk össze, ami a további események alatt is használható lesz.
A játék végén felhasználók QR-kóddal ellátott matricákat kaptak.
Ezek egy-egy linket rejtettek egyedileg elkészített Instagram filterekhez, amik a Tesco tudatosságra felhívó tevékenységeit reklámozzák.
FRITZ KALKBRENNER, NÉMETORSZÁG
Fritz Kalkbrenner egy ismert német DJ és zenei producer. Testvérével, Paullal 2008-ban készítették el a “Sky & Sand” c. tracket a legendás “Berlin Calling” filmhez.
True Colours albumának indító kampányhoz a Visual Vitamin megbízásából készítettünk Instagram filtert, ami az albumborító, illetve a teljes promóciós anyag vízcseppes esztétikáját eleveníti meg.
True Colours - Fritz Kalkbrenner
Diwali Festival Ride - Metro Shoes
METRO SHOES, INDIA
A Metro Shoes az egyik legnagyobb cipőkkel foglalkozó kiskereskedelmi-lánc Indiában.
A 2020-as Diwalit digitálisan megünnepelve olyan mini-játékot készítettünk a Makani Creatives-al, amiben a felhasználó motorra pattanva, cipőket kikerülve szerezhet pontokat a karneváli hangulatot idéző designelemek között.
A legtöbb pontot összegyűjtő játékosokat voucherekkel és egyéb nyereményekkel jutalmazta a Metro Shoes.
MOCHI SHOES, INDIA
Az elsősorban fiatalokat megcélzó indiai Mochi Shoes 2020-ban lett 20 éves.
A jubileum apropóján több hetes digitális kampányt indítottak a Makani Creatives-al, melynek része volt a “Grab the shoes” filterünk is. A játékosnak fél perc alatt kellett összegyűjtenie felülről hulló cipőket a fejmozgással irányítható kosárban.
Azok a felhasználók, akik megosztották Instagram Sztorijukban a pontszámukat, esélyesek voltak 20% kedvezményre a Mochi Shoes weboldalán.
Grab The Shoes - Mochi Shoes
Good Vibes Only - VibePay
VIBEPAY, ANGLIA
A VibePay egy szociális fizetési szolgáltatás, amin keresztül az ember pénzt kérhet a barátaitól, illetve el is fogadhatja azt. Friss megközelítésre volt szükségük a heti #vibepayfriday Instagram játékukhoz, melynek célja, hogy pár szerencsés felhasználónak pénzt osszanak szét.
Készítettünk egy filtert, amiben a játékos körül hullik a pénz, miközben a VibePay logó is megjelenik szórakoztató formában.
A játékosoknak vicces módon kellett használniuk az effektet, majd posztolni az elkészített fotót/videót Instagramon bejelölve a @vibepay-t, hogy esélyesek legyenek az értékes pénznyereményekre.
PRINCIPALITY BS, ANGLIA
A wales-i BrandContent megkeresésére a Principality Building Society gyerekekhez is szóló megtakarítási kampányához készítettünk egy interaktív játékot, amiben pislogás segítségével lehet pénzérméket elkapni kabalasárkányukkal, Dylannel.
Flying Dylan - Principality Bs
Edge of Chaos - Autre Magazine
AUTRE MAGAZINE, USA
Az Autre egy Los Angeles-i, nyomtatott és digitális formában terjesztett, kultúra, divat és art magazin.
Kollaborációnk során a 2020-as Edge of Chaos c. kiadványukhoz készítettünk el egy olyan interaktív filtert, ami szorosan kapcsolódik a lap tematikájához.
EDINAS PAPER, MAGYARORSZÁG
Az Edinas Paper egyedi papírinstallációkat készít olyan ügyfeleknek, akik szeretnék márkaélményüket növelni kimagasló designon keresztül.
Kollaborációnk során a 2020-as karácsonyi képeslapjuk papír rétegeit egészítettük ki egy digitális réteggel, ami életre keltette az alkotást képkövető technológia segítségével Instagramon.
Edinas Xmas - Edina’s Paper